FOLLOWERS

Jom Layan...........


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Google Search

Jumaat, Julai 02, 2010

KAMEN RIDER & TOKUSATSU FANS CLUB MALAYSIA KINI SETAHUN !!!!!!!!!

Diam tak diam bahawa laman blog Kamen Rider & Tokusatsu Fans Club Malaysia kini sudah setahun !!!
Laman blog ini telah direka pada Julai 2009.Sebagai menghargai jasa kami yang selama ini bertungkus lumus mengendalikan laman blog saya, saya ingin mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli yang menyertai kami dan diharap bertambahlah ahli kami dalam masa terdekat.

ANTARA PERANCANGAN YANG AKAN DILAKUKAN PADA MASA AKAN DATANG:

-Mewujudkan saluran 'TOKUSATSU CLUB MALAYSIA' di YouTube.

-Membuka halaman 'KAMEN RIDER & TOKUSATSU MALAYSIA' di FaceBook

-Menambahkan ruangan slot dalam blog Tokusatsu:

Preview
Face Off
Videos
Trailer
Undian

dan lain-lain

Akhir sekali saya ingin mengucapkan selamat menyambut ulangtahun pertama blog rasmi saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

My Profile

Foto saya
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope Your Enjoy My Blogs !!